


Oletko ikinä ajatellut, ettei liiketoiminnassa olisikaan kyse myymisestä, vaan ostamisesta?
Yksikään yritys ei ole olemassa siksi, että sen henkilöstö tai johto olisi erityisen loistavat tai omistajilla hienot arvot. Yritykset on ehkä perustettu luomaan arvoa omistajilleen, mutta sekään ei ole syy, miksi ne ovat yhä olemassa. Sellainen yritys menee nurin, jolta kukaan ei osta mitään.
​​
Miksi kukaan koskaan ostaa mitään meiltä?


Mittaamisesta kehittämiseen
Asiakastyytyväisyyskyselyjen pelkkä mittariarvo ei yleensä auta yritystä kehittymään, koska se ei kerro, mitä oikeasti pitäisi muuttaa. Kun tutkimus rakennetaan liiketoiminnan tavoitteiden pohjalta ja tunnistetaan tyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät, mittaaminen tuottaa konkreettista tietoa, jonka avulla palvelua voidaan parantaa.
Asiakastutkimus
Asiakastutkimus on työkalu, jonka avulla yritys ymmärtää asiakkaiden päätöksenteon taustat ja löytää vastauksia omiin kasvu- ja kehityskysymyksiinsä. Parhaimmillaan se ratkoo liiketoiminnan ongelman luotettavasti mahdollisimman pienin resurssein hyödyntäen tilanteeseen sopivimpia tutkimusmenetelmiä.
​​
​

Atatemialla on myös oma kuluttajaraati
Kuluttajaraatimme koostuu noin 500 aktiivisesta jäsenestä, jotka ovat sanavalmiita, idearikkaita ja kiinnostuneita kehittämään tuotteita ja palveluita. Raatilaistemme avulla voit syventyä aidosti kuluttajien ajatuksiin ja saada ymmärrystä heidän tarpeistaan.
Miten ATA-raatia sitten käytetään?
Vaihe 1:
Kerro meille rekrykriteerisi ja tutkimuksesi aihe – me kerromme kustannuksen ja sinä päätät, edetäänkö.
Vaihe 2:
Rekrytoimme sinulle kriteeriesi mukaiset osallistujat tutkimukseesi. Voit valita itse kriteereihin sopivista ne, jotka haluat mukaan tutkimukseesi.
Vaihe 3:
Voit halutessasi:
-
jatkaa tästä eteenpäin kokonaan ilman meitä
-
voimme hoitaa valittujen osallistujien kanssa aikataulut sekä palkkioinnit tutkimuksesi päätyttyä